1. Ce este INCARCAREA ONLINE?
"Activare.ro - reincarcare online" - este un sistem usor de folosit, securizat si rapid de incarcare si reincarcare online pentru toate tipurile de cartele prepay sau prepaid, si anume Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp, Click, Nobel, Iristel,Focussat etc
Modalitati de reincarcare a cartelei prepay/prepaid:
- incarcare cu PIN - se transmite pe email sau SMS un cod PIN de activare;
- incarcare directa a numarului de telefon - valabila doar pentru reincarcarea cartelor prepaid Vodafone sau Orange.
Modalitati de livrare a codului de reincarcare:
2. Ce avantaje prezinta reincarcarea online?
Iti poti incarca creditul pentru telefonul mobil din fata calculatorului de acasa sau de la birou din cateva click-uri.
Principalele avantaje oferite de site-ul www.activare.ro sunt urmatoarele:
- eliminarea deplasarii pana la cel ma apropiat dealer Vodafone, Orange, Cosmote, Zapp care ofera solutii de incarcare electronica;
- continuitatea serviciului - functionarea 24 de ore din 24, de luni pana duminica;
- eliminarea riscului de a pierde cartelele;
- volum nelimitat de produse prepaid;
- tranzactiile se realizeaza in timp real;
- nu exista riscul de furt;
- nu exista volum minim de produse prepaid;
- livrarea PIN-ului sigur si rapid.
3. Cum cumpar/comand?
Puteti cumpara orice produs prepaid oferit de www.activare.ro folosind cartile de credit/debit Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro, activate la banca emitenta pentru efectuarea de tranzactii pe internet.
NOTA: Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL cu certificat AES pe 256 biti.
NOTA: Va rugam sa completati cu maxima atentie formularul cu datele de facturare si sa indicati corect adresa de e-mail si/sau numarul de telefon deoarece informatiile cu privire la status-ul comenzii si produsele comandate vor fi transmise pe e-mail sau sms (la numarul de telefon indicat).
Introducerea unei adrese de e-mail incorecte sau a unui numar de telefon gresit perturba procesarea corecta si eficienta a comenzii, mai mult decat atat Serviciul Suport Tehnic nu va va putea contacta pentru a va oferi informatii cu privire la comanda dumneavoastra.
Procesul de reincarcare se realizeaza in 3 etape:
PASUL I: |
PASUL II: |
PASUL III: |
|
|
|
1. Selectati operatorul de telefonie al cartelei dumneavoastra;
2. Alegeti tipul de reincarcare - cu cod PIN sau incarcare directa (valabila doar pentru cartelele prepaid Vodafone);
3. Selectati valoarea cu care doriti sa reincarcati cartela dumneavoastra;
4. Alegeti modalitatea de livrare a codului PIN de reincarcare (email sau sms);
NOTA: Incarcarea directa necesita doar numarul de telefon pentru care se doreste incarcarea online.
5. Introduceti adresa de livrare:
- adresa de e-mail;
- numarul de telefon mobil pentru SMS.
La aceasta adresa de livrare veti primi voucherul cu codul PIN de activare a creditului
cartelei dvs.
6. Introduceti o adresa de email alternativa (Optional).
7. Confirmati datele alegand "Pasul urmator".
|
1. Vizualizati datele de reincarcare introduse anterior si detaliile de plata:
- valoarea de reincarcare;
- taxa de livrare - doar in cazul livrarii codului de reincarcare prin sms;
- total fara TVA;
- TVA
- total de plata.
2. Confirmati datele alegand "Pasul urmator".
3. Daca doriti sa modificati datele de reincarcare alegeti "Pasul anterior".
|
1. Completati formularul cu datele de facturare. Acest formular cuprinde informatii despre cardul dumneavoastra, informatii necesare pentru:
- efectuarea platii;
- procesarea corecta si eficienta a comenzii.
2. Confirmati datele alegand "Pasul urmator".
|
4. Cum platesc?
Plata si toate detaliile financiare sunt procesate prin procesarul nostru de plati online PayU S.A..
NOTA: Detaliile financiare ale cardului dumneavoastra nu sunt stocate pe serverele PayU S.A..
NOTA: www.activare.ro nu intra in posesia detaliilor financiare ale cardului dumneavoastra.
Plata cu cardul de credit/debit Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro foloseste sistemul "3-D Secure", care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate cu cel al tranzactiilor efectuate la bancomat/comercianti care accepta plata cu cardul.
"3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic.
Procesul de autentificare a posesorului cardului se face in baza codului de securitate cunoscut numai de acesta si se desfasoara numai pe serverele Visa/MasterCard.
5. Cum primesc codul de reincarcare?
Modalitati de livrare a codului de reincarcare:
6. Cat dureaza reincarcarea?
Imediat ce avem confirmare platii de la procesatorul nostru de plati online - Gecad ePayment International - va vom trimite codul PIN pe e-mail sau sub forma de SMS, pe telefonul dvs. mobil, in maxim 5 minute de la confirmarea platii.
7. Ce se intampla daca nu primesc codul de reincarcare?
In cazul in care apar intarzieri in primirea codurilor de reincarcare va rugam sa contactati imediat serviciul nostru de Suport Tehnic trimitand un email la
adresa: support@activare.ro sau apeland numarul de telefon: 0734.195.936 si unul dintre operatorii nostri va va contacta pentru a va furniza informatii
privind statusul comenzii dumneavoastra, in cel mai scurt timp posibil (in timpul orelor de program).
8. Cand, cum si unde primesc factura fiscala pentru plata efectuata pe acest site?
Factura fiscala se emite doar in format electronic (PDF) pe adresa de email introdusa in pagina de plata la 3 minute de la confirmarea platii.
NOTA: Persoanele juridice sunt rugate sa completeze corect si complet datele de identificare ale firmei/organizatiei in vederea emiterii facturii fiscale.
9. Cum activez codul primit pe telefonul mobil indiferent daca sunt in tara sau un strainatate?
|
Pentru a face reincarcarea cartelei Vodafone, poti alege dintre urmatoarele 2 optiuni:
- tasteaza direct pe telefon *144*Codul de reincarcare#, apoi tasta de apel;
- apeleaza gratuit numarul 444, selecteaza optiunea 2, pentru "Reincarcare", si urmeaza instructiunile robotului telefonic.
- pentru incarcarea de pe alt telefon decat al tau (fix sau mobil), apeleaza +40 0722 044 444 (gratuit de pe un telefon mobil Vodafone) si urmeaza instructiunile robotului.
Relatii cu Clientii:
- *222 (de pe telefonul mobil);
- 0372022222 (din alte retele nationale);
- +40 372022222 (din strainatate, apel taxabil).
- Linia expres *555 doar pentru clienti persoane fizice : tarif promotional de 39 eurocenti /apel,
TVA inclus
- Ore de program (cu exceptia sarbatorilor legale):
- Luni - Vineri: 8:00 si 22:00
- Sambata - Duminica: 8:00 si 18:00
|
|
Pentru reincarcarea cartelei Orange:
- apeleaza gratuit de pe telefonul tau mobil numarul 222, serviciul reincarcare, si apasa tasta 1.
- *100#, serviciul Self Care, si selecteaza optiunea Reincarcare
In ambele variante ti se va cere sa tastezi codul de reincarcare (codul PIN) primit de la activare.ro.
- in roaming apeleaza *122*Codul de reincarcare# acolo unde serviciul Self Care este disponibil sau 222 codul de reincarcare.
Relatii cu Clientii:
- 444 (de pe telefonul mobil) in perioada activa a creditului;
- Intre orele 7:00 si 22:00, accesul la Serviciul Clienti este gratuit. Transferul catre un consultant este taxat
cu 0,6545 euro/apel (TVA inclus) doar de la al treilea apel efectuat in interval de 30 de zile.
- Intre orele 22:00 si 7:00, accesul la acest serviciu este gratuit, iar transferul catre un operator este tarifat cu 0,6545 euro/apel (TVA inclus).
- 021 203 30 33 in perioada de gratie;
- +40212033033 roaming.
|
|
Pentru a reincarca Cartela Cosmote:
- apeleaza numerele gratuite 133 sau 135 de la telefonul tau mobil si introdu codul de reincarcare (codul PIN) urmat de tasta #;
- apeleaza 0766 135135 din orice retea nationala, internationala chiar si din roaming. Introdu numarul Cartelei COSMOTE pe care doresti sa-l reincarci in formatul 076xxxxxxx, urmat de codul de reincarcare (16 cifre)
Relatii cu Clientii:
- 1234 (apel gratuit de pe telefonul mobil);
- (021)404.1234 sau 0766.12.1234 (din alte retele nationale);
- +4021.404.1234 sau +40766.12.1234 din afara Romaniei.
|
|
Pentru a reincarca contul tau Zapp NoPay:
- formeaza 1233, apel netaxabil si urmeaza instructiunile;
- mai multe informatii despre oferta Zapp NoPay la 123 (apel netaxabil) sau pe http://www.zapp.ro
Relatii cu Clientii:
- 123 (netaxabil de pe telefonul mobil);
- 0788.123.123 (tarif normal din alte retele nationale);
- Zapp/Services/Support din meniul telefonului tau GSM
- din roaming +40 21 402 4444 (din strainatate)
|
10. Datele personale/de companie trebuiesc introduse la fiecare tranzactie?
In cazul in care optati pentru un cont de partener https://www.activare.ro/partners/register.php nu mai este necesara reintroducerea datelor acestea putand fi salvate la Detalii financiare in contul de Partener.
12. De ce sa imi fac cont de utilizator? Inregistrare cont! | Autentificare
Printre avantajele contului de utilizator enumeram:
- salvarea datelor de facturare in cont
- economisiti timp printr-un proces de plata mult mai rapid fara sa fie necesar sa reintroduceti la fiecare tranzactie datele de facturare
- aveti access la istoricul complet al tranzactiilor dvs.
- puteti downloada facturile in format pdf pentru fiecare dintre comenzile dvs.
- posibilitatea realimentarii contului de partener cu o singura plata in avans
si a unei singure facturi.
Plata initiala se va constitui sub forma unei limite de credit
aferente contului dvs. de partener. Limita de credit va scadea cu fiecare tranzactie realizata cu contravaloarea produsului achizitionat.
Scurtam astfel timpul de realizare a unei comenzi prin eliminarea timpului necesar
reintroducerii datelor de card si scurtam durata de livrare a produselor comandate la doar cateva secunde.
13. Procedura de anulare a tranzactiilor in cazul chargeback-urilor
Produsele sau serviciile de reincarcare pe care site-ul activare.ro le furnizeaza sunt de 2 feluri:
- Reincarcare cu cod PIN de reincarcare activare;
- Reincarcare directa pe numarul de telefon;
Tranzactiile cu cod PIN de reincarcare se pot anula doar in cazul in care operatorul de telefonie mobila care a furnizat produsul sau serviciul verifica in platforma pe baza numarului serial aferent codului PIN daca acel cod PIN nu a fost utilizat si blocheaza numarul serial pentru utilizari ulterioare.
Tranzactiile de tip incarcare directa pe numar de telefon in mod normal nu se permite anularea acestora deorece resursele minutele/sms/MB trafic de internet au fost deja alocate numarului respectiv la data emiterii voucherului.
|